پیشنهاد ارزشیابی تشویق و تنبیه دانش اموزان


در حال بارگذاری
۷ اردیبهشت ۱۳۹۸
۳۹۰۰ تومان

پیشنهاد ارزشیابی تشویق و تنبیه دانش اموزان کامل و آماده با فرمت ورد

پیشنهاد ارزشیابی تشویق و تنبیه دانش اموزان، مخصوص  همه پایه ها .فایل بصورت ورد (word ) و قابل ویرایش — قیمت فقط ۳۹۰۰ تومان

تشویق و تنبیه دانش اموزان

در هر نظام آموزشی چیو تربیتی، دانش آموزان به عنوان عنصر اساسی مطرح هستند.پیشنهاد ارزشیابی تشویق و تنبیه دانش اموزان

این برنامه ها زمانی می تواند از کارائی لازم برخوردار باشد که طراحان و مجریان آن با ویژگیها و خصوصیات دانش آموزان در هر سن آشنا باشند. معلم که نقش اصلی در اجرای برنامه های درسی و فرایند تدریس به عهده دارد.

بیش از شخصی دیگر باید با شیوه های مختلف ایجاد تغییرات مطلوب در دانش آموزان آشنا باشد تا بتواند از جریان آموزشی و یادگیری را مطابق با توانائیها و علایق آنها پیش ببرد.

در تربیت اولیا و مربیان می توانند از طریق تشویق کوک را به کاری وا دارند که مطلوب آنهاست.

و از کاری که بدان راضی نیستند باز دارند کودک در سایه تشویق از بسیار یا از خواسته ها و توقعات خود چشم پوشی می کند.

و عملاً به راهی می رود که مشوق او خواهان آن است.

امّا آنچه که در اینجا مورد بحث است بیش از هر ز دیگر مورد توجه می باشد بهره گیری از نقش تشویق در فرایند یادگیری و پیشرفت تحصیلی است.

پیشنهاد ارزشیابی تشویق و تنبیه دانش اموزان

پیشنهاد ارزشیابی

یکی ازمسائل عمده درروش های تربیتی مدارس استفاده به موقع و درست ازتشویق وتنبیه است.

پیشنهاد ارزشیابی تشویق و تنبیه دانش اموزان

بسیاری ازمعلمان ومربیان ممکن است بدون نیاز و ضرورت مبادرت به تنبیه دانش آموزان، بخصوص تنبیه بدنی آنان کنند.

درحالی که می توانندقبل ازآن برای ازبین بردن رفتارهای نادرست شاگردان، روش های دیگری راکه مفیدتر و موثرتراست بکارگیرند.

درموارد زیادی نیزمشاهده میشود تشویق هاو پاداش های غیرضروری برای دانش آموزان اثرات ضدتربیتی بوجود می آورد.

مدرسه می تواند در مقابل رفتارهای نادرست دانش آموزان ، قبل ازمبادرت به تنبیه ازشیوه های متعددی استفاده کندکه درتربیت و هدایت آنان موثرتر نیز می باشد.

بعضی ازاین شیوه های عبارتنداز:

پیشنهاد ارزشیابی تشویق و تنبیه دانش اموزان

۱- تغافل و بی توجهی نسبت به رفتار ناشایست دانش آموزان

۲- جایگزین کردن یک رفتار صحیح به جای رفتار ناصحیح و تقویت آن درشاگرد

۳-آموزش رفتارهای مطلوب و مورد انتظار

۴- توجه به نیازهای روانی دانش آموز خطاکار و برنامه ریزی برای ارضاء آنها از راههای صحیح

۵- محروم کردن شاگرد از بعضی چیزها که مورد علاقه او است.

راهنمای خرید : برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید بالا (دکمه سبز رنگ) کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید آنلاین شوید .درصفحه خرید آنلاین نام و نام خانوادگی ، شماره موبایل و ایمیل خود را وارد کنید .و بر روی خرید کلیک نمائید.

همچنین برای دریافت آپدیت نمونه سوالا ضمن خدمت،اخبار ضمن خدمت و … عضو کانال شوید:

کانال تلگرام:  https://t.me/dabirfile

کانال سروش: http://Sapp.ir/dabiranfile

کانال ایتا: http://eitaa.com/dabirfile

حتما برای دریافت سوالات جدید عضو کانال ما شوید (لیست کانال ها در پاراگراف بالا)

نکته مهم قبل از خرید : برای دریافت آپدیت سوالات ایمیل معتبر وارد کنید

 راهنمای خرید:
  لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.